lørdag 26. juli 2008

Vinner av min bursdags-blogcandy...




Har vært og badet i det fine været, så det ble visst kveld før jeg fikk trukket og avgjort hvem vinneren ble.

Navnet på lappen jeg trakk var















... LILLENALA!!!!

Send meg en PM med navnet ditt inne på www.scrapbookexpress.no, så kommer det en pakke i posten :)

Takk for koselige bursdagshilsner alle som stakk innom i går og en ekstra takk til dere som tok dere tid til å legge igjen en kommentar i tidligere innlegg :)
Det satte jeg stor pris på :)

6 kommentarer:

Lillenala sa...

Tuller du? Ååå... så artig!!! Jeg som aldri vinner noe som helst :)
Tuuuusen takk!!
Nå blei jeg utrolig glad og overraska!

Ha en fantastisk kveld!

Linn sa...

Så gøy lillenala, gratulerer så mye og klem til deg snille Berit som har lyst å gi en RAK slik, DET er snillt det :D

God helg!

Anne Bente sa...

tillykke tillykke, og så må jeg sige det dog er nogle utrolig flotte billeder du har taget

Sylvi sa...

Hei! :-) Det ser ut til at vi har vært på samme sted til samme tid!? Så herlige biler u har tatt! Likte spesielt godt vikingene!!!

Karen sa...

Gratulerer med vel overstått!! Og nydelig bilde!!!

Alle oss sa...

Hei

Tittet innom bloggen din via andre blogger. Fin blogg du har, nydelige natur og viking bilder :o)

Neste år er det min tur å bli 33 år, når jeg leser hos deg så gruer jeg meg ikke lenger ;o)