mandag 27. oktober 2008

Magic Mesh LOer jeg har laget ifm DT feature på Scrapbook Express

LOer laget ifm DT Feature på Scrapbook Express.

Sjekk ut Magic Mesh-galleriet hva vi i DT har laget: http://www.scrapbookexpress.no/galleri/showgallery.php?cat=920







Her er et ATC-album jeg har laget med plastlommer for samlekort. Det er plass til 3x3 kort (eller det doble om jeg legger i dobbelt).





Lekkerbisken ATCer hvor jeg har brukt ulike farger Dottie Ann. Laget ifm ToneFs Lekkerbisken ATC-swap.


Og en sneakpeak på ATCer laget til Lillenalas Film-ATCswap på Scrapbook Express.

4 kommentarer:

Anne Bente sa...

wawww, super lækre loer du har lavet, og ATCer også, den bog til atc kort er jo bare super flot.

MN sa...

Så utrolig fin ATC-bok du har laget. Det var en kjempegod idé som jeg lurer på om jeg skal herme etter...

Trollemor sa...

så mye flott du hadde her! Særlig ATC albumet var en god idé. ville bare innom og si at det var utrolig hyggelig å treffe deg i helgen.Håper våre veier krysses en annen gang også.

Gine sa...

NYDELIGE flotte LO'er og annet du lager Berit