torsdag 5. juni 2008

3 LOer som har blitt liggende og vente på overskrift...

..og da jeg shoppet litt godsaker på Scrappejungelen i dag fant jeg omsider noen bokstaver jeg ble fortrolige med til disse LOene.




Denne LOen laget jeg på Primakurs med Ania hos Scrappejungelen i forrige måned.


Alle produktene er fra Prima bortsett fra overskriften som er "Simply sweet" fra Doodlebug design.


Her er en LO jeg laget etter en utfordring jeg ba om fra ToneF. Hun utfordret meg til å la meg inspirere av/lifte en LO av Martha Bonneau og jeg valgte å ta utgangspunkt i denne http://www.scrapinstyletv.com/portfolio/view_layout.php?layout_id=92042&user_id=2730


Måtte scrappe bildene av vår kjære datter som holder tale for meg og min mann da vi
giftet oss som vikinger i fjor :)

1 kommentar:

Elisabeth sa...

Masse lekre layouter i bloggen din, Berit :)
Liker også godt farger og design på bloggen, og nyyydelig musikk :)